Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Δημοσκόπηση Καθηγητών-Μαθητών

Ρωτήσαμε τόσο μαθητές όσο και καθηγητές για το τι σκέφτονται την ώρα του μαθήματος (πέρα από το μάθημα βεβαίως!) και διαπιστώσαμε ότι χάος χωρίζει τις σκέψεις της κάθε ομάδας.

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ                                                                                              

  • Το επόμενο αστείο, το πώς να μη βαρεθούν τα παιδιά και το εάν με φτάνει η ώρα.
  • Το πώς θα βγει η ύλη!
  • Την κόρη μου και την πολιτικοοικονομική κατάσταση.
  • Το πώς νιώθουν οι μαθητές.
  • Τίποτα άλλο, εκτός από τα παιδιά που έχω απέναντί μου και τα αγαπώ πάρα πολύ.
  • Δε σκέφτομαι τίποτα άλλο παρά μόνο το μάθημα. Παρατηρώ ανελλιπώς πως οι μαθητές μου θα έχουν συγκεντρωμένη τη προσοχή τους στο μάθημα, ώστε να κατανοούν ό,τι λέω για να μη φύγουν από την τάξη με απορίες και κενά.
  • Εάν αυτά που λέω είναι κατανοητά και κυρίως εάν τους ενδιαφέρουν.
  • Τις υπόλοιπες υποχρεώσεις που έχω στο σχολείο τη συγκεκριμένη μέρα και αν είναι επαρκής ο χρόνος διδασκαλίας μου.
  • Εάν θα προλάβω να πω αυτά που θέλω και εάν τα έχουν καταλάβει, δηλαδή έχουν απορίες και δεν ρωτάνε.
  • Με βάση τα όσα έχω διδάξει, κάθε στιγμή να καλύπτω την ύλη, τα γνωσιακά κενά που έχω διαπιστώσει στους μαθητές μου και πώς να επαναφέρω στην τάξη τους μαθητές που έχω την τάση να αποσπούνται.
  • Το ακροατήριο καθορίζει πολλές φορές το τι θα σκεφτώ. Αν έχω μία τάξη που κάνει πολλές ερωτήσεις, μπορεί να αγχωθώ, οπότε θα σκέπτομαι αν θα προλάβω να πω αυτά που έχω προγραμματίσει. Αν το ακροατήριο φαίνεται αδιάφορο, τότε αναρωτιέμαι «Γιατί να μην τους αρέσει αυτό που ακούνε;».
  • Το πότε θα χτυπήσει το κουδούνι και την γυναίκα μου.
ΜΑΘΗΤΕΣ

  • Τι φαγητό έχουμε στο σπίτι.
  • Τα πάντα όλα.
  • Τι έχω να κάνω μετά.
  • Πόσο διάβασμα έχω για το σπίτι.
  • Το πώς θα αλλάξω τον κόσμο.
  • Τη μουσική (που ακούω).
  • Τα φροντιστήρια.
  • Το ότι νυστάζω.
  • Τι θα φάω.
  • Σε πόσο χτυπάει!
  • Τι θα κάνω όταν πάω σπίτι.
  • Το αν θα προλάβω να διαβάσω για το διαγώνισμα της Κυριακής, αν γράφουμε.
  • Ότι είναι ωραίος ο Α.
Ειρήνη Δόξα-Λαμπρινοπούλου, Β1
Πέτρος Ξανθάκος, Α3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου